Prima pagină > Telecom > Un articol care m-a costat 56 de lei..:)

Un articol care m-a costat 56 de lei..:)

Datele de acces in Ghiseul.ro se pot obtine onlineVeste buna pentru persoanele fizice care vor sa scape de cozile de la ghisee si sa-si plateasca online amenzile, impozitele si taxele locale prin Ghiseul.ro. Nu trebuie sa va mai deplasati pana la sediul directiei locale de taxe si impozite pentru a ridica datele de acces in sistem. Incepand de vineri, 25 martie, datele de acces pot fi obtinute in cateva minute, prin introducerea CNP-ului si a datelor de pe cardul bancar personal. User-ul si parola sunt trimise intr-un minut pe adresa de e-mail furnizata, dupa care puteti sa vedeti ce obligatii de plata aveti si bineinteles sa platiti tot online.

Am testat pe HotNews.ro noua functionalitate si cu ocazia asta am descoperit si ca nu mi-am platit impozitul pe locuinta. Fara sa mai stau la cozi, in cateva minute, l-am platit online. 56 de lei. Va recomand si voua!

Categorii:Telecom Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

