Prima pagină > Telecom > Posta Romana incearca sa stearga urmele demisiei lui Alexandru Petrescu

Posta Romana incearca sa stearga urmele demisiei lui Alexandru Petrescu

Alexandru PetrescuCand am scris ieri, pe baza informatiilor dintr-o singura sursa, ca directorul general al Postei Romane, Alexandru Petrescu, si-ar fi dat demisia din aceasta functie, in conditiile in care Guvernul Ponta l-a propus ca presedinte la ANCOM (autoritatea de reglementare in telecom), iar acum incearca sa revina asupra deciziei intrucat presedintele Iohannis nu a aprobat aceasta numire si a picat si Guvernul Ponta, l-am sunat pe ministrul demisionar de la Comunicatii, Sorin Grindeanu, care a facut-o pe nestiutorul:

„Am fost plecat 9 zile in SUA. Nu am luat cunostinta de vreo demisie. Eu stiu ca Alexandru Petrescu e la Posta Romana”.

Am contactat directia de comunicare din Posta Romana care mi-a comunicat cu greu ca: „Alexandru Petrescu este in prezent director general al Postei Romane”, refuzand sa comenteze informatiile pe surse.

Am dat stirea cu toate aceste puncte de vedere, insa un cititor a lasat la articol un comentariu interesant:

pintea [anonim]
Am luat la cunostinta despre demisia Dg din surse sigure de la Posta Romana.
A fost trecut cu madatul incheiat la Dg si la Consilul de Administratie pe site postei – declaratii de avere si interese.
In reteaua postala a si fost dat un indrumator privind adresele care au in titulatura DG fara a se mai indica numele Alexandru Petrescu.In 03.11.2015 CA a inputernicit pe altcineva sa tina functia .
D-le ministru chiar sunteti in plus ? Nu va informat nimeni despre demisie ? Chiar ne credeti prosti pe toti ?

mandat incheiatAm apucat spre seara sa verific informatiile de la cititor si intr-adevar asa era:  Alexandru Petrescu figura pe site-ul Postei Romane la declaratii de avere si interese printre cei ale caror mandate incetasera. Am facut de pe mobil o captura de ecran (vezi poza din stanga – din pacate nu este afisata data si va trebui sa ma credeti pe cuvant) si am trimis solicitare imediat la Posta pentru a cere o explicatie.

mandat incheiat2Dimineata am inceput iar sa sun si la directia de comunicare si pe Alexandru Petrescu personal, dar liniste totala.

O aparenta liniste, pentru ca pe site-ul Postei Romane se facusera intre timp modificari (vezi poza din dreapta). Alexandru Petrescu a fost scos de pe pagina celor al caror mandat s-a incheiat si trecut la personalul activ.

Mi-as dori ca cine conduce Directia de Comunicare din Posta Romana sa ma contrazica, sa-mi spuna ca ma insel, dar cel mai probabil linistea pe acest subiect va continua pentru ca mai mult ca sigur Alexandru Petrescu si-a dat intr-adevar demisia la un moment dat, in speranta numirii la ANCOM.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

