Prima pagină > Politic, Pozele mele > Dupa PSD si UNPR, si PNL intra in campania electorala pentru alegerile locale din 2016

Dupa PSD si UNPR, si PNL intra in campania electorala pentru alegerile locale din 2016

V-am relatat anterior cum PSD si UNPR au inceput, cu un an mai devreme, campania electorala pentru alegerile locale din 2016 cu exemple din Bucuresti (cartierul Drumul Taberei, in cazul PSD) si Focsani, Vrancea (in cazul UNPR). Ei bine, sambata, 20 iunie 2015, a venit si randul PNL.

Cand am ajuns cu fetita mea la locul de joaca din cartier (Drumul Taberei, Bucuresti), sambata pe la pranz, reprezentantii PNL plecasera, insa parintii aveau baloane galbene cu sigla PNL, carti de vizite cu un anume Razvan-Horia Mironescu, deputat PNL, iar unii cica ar fi primit si magneti, dupa cum mi-au spus unii dintre parintii pe care ii cunosteam, care m-au lasat sa fac si cateva poze spre marturie.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

