Prima pagină > Pozele mele > De ce a deschis RATB statie langa DNA?

De ce a deschis RATB statie langa DNA?

Am ras cand am citit cu ceva timp in urma stirea de pe Antena 3 cu titlul ‘Urmeaza statia..DNA’, care anunta ca RATB va infiinta o noua statie aproape de Directia Nationala Anticoruptie. Mi s-a parut mai mult o stire de Timesnewroman.ro. Ei bine, statia chiar s-a facut. Se numeste Constantin Cristescu si se afla intre alte doua statii foarte apropiate una de cealalta, respectiv Berzei si Cismigiu.

Zau ca as fi curios de ce a deschis RATB statie la doar 10-15 pasi de DNA. Televiziunile vin cu propriile masini de serviciu, iar cei anchetati de DNA au furat prea mult ca sa se injoseasca a
veni cu autobuzul cand sunt citati.

UPDATE Cititi aici explicatiile pe care le-am primit de la oficialii RATB si ai Primariei Capitalei.

Categorii:Pozele mele Etichete:, ,

Lasă un răspuns

