Prima pagină > Asigurari > VIDEO Ce nu m-am putut abtine sa-l intreb azi la ASF pe fostul redactor sef adjunct al ZF si actual consilier pe probleme de comunicare al lui Misu Negritoiu

VIDEO Ce nu m-am putut abtine sa-l intreb azi la ASF pe fostul redactor sef adjunct al ZF si actual consilier pe probleme de comunicare al lui Misu Negritoiu

Razvan Voican, fostul redactor sef adjunct la Ziarul Financiar si un ziarist foarte bun pe zona de finante-banci, a fost numit in aceasta luna consilier personal al presedintelui ASF, Misu Negritoiu. Stiam ca acesta nu a dat concurs si ca a fost recrutat direct, pentru ca acest lucru mi l-au explicat oficialii ASF chiar in ziua cand am dat stire. Azi, insa, in conferinta de presa in care Razvan Voican a fost prezentat in noua sa functie, presedintele ASF a inceput sa vorbeasca despre transparenta.

„Suntem o echipa, ne ajutam si incercam sa fim cat mai operativi, sa raspundem cat mai bine la intrebarile voastre si sa fim cat mai transparenti. Silviu Udroiu este seful de comunicare, cu toate felurile de comunicare – externa, interna. (..) Cu Razvan incercam si probleme de continut, daca vorbim despre aceste proiecte si altele sa fim capabili dezvoltam mai multa argumentatie, texte si asa mai departe..”, a spus azi Misu Negritoiu, presedintele ASF.

Mi-am adus aminte de scandalul salariilor uriase din ASF, de dosarele DNA deschise pe cazurile de coruptie din aceasta autoritate de supraveghere a pietelor de capital, asigurari si pensii, de protestele continue care sunt pe piata asigurarilor privind nereguli RCA – unul chiar maine – si am zis sa dau frau liber intrebarilor: Razvane, pe ce salariu ai venit tu aici? Ai prime? Si ce atributii? Fostul ziarist a evitat sa-mi raspunda. Dupa conferinta, mai in gluma mai in serios, mi s-a spus ca nu sunt sanatos la cap…

Categorii:Asigurari Etichete:, ,

Lasă un răspuns

