Prima pagină > Politic, Pozele mele > Un lucru umilitor la Ambasada SUA

Un lucru umilitor la Ambasada SUA

Vrei sa obtii o viza temporara in SUA, ti-ai programat un interviu cu un ofiter consular, dar ai ajuns mai repede cu 20-30 de minute? S-ar putea sa te lovesti de situatia jenanta din aceste imagini. Practic, oamenii sunt nevoiti sa astepte pe trotuarul de vis-a vis ca niste carucioare la hypermarket. Cand am vazut si acei copii, va spun sincer ca mi s-a facut o mila..Cum Dumnezeului sa fii ditamai Ambasada SUA si sa permiti asa ceva?

In timpul conferintei de presa, cand afara inca nu se stransesera peste 10 oameni, am semnalat oficialilor SUA ca in afara Ambasadei nu sunt conditii civilizate de asteptare in cazul in care ajungi mai devreme la interviu, ca practic oamenii asteapta in strada, date fiind regulile stricte de securitate si acces in cladirea consulara.

Raspunsul a venit din partea lui Tyler Mason, consul general adjunct:

„Inainte de toate, recomandam aplicantilor sa nu vina cu mai mult de 15 minute inainte de programare. Oricum, daca vin mai devreme de atat, daca nu avem foarte multi aplicanti, le dam drumul inauntru. Nu putem garanta acest lucru in fiecare zi. Proprietatea de peste strada nu este a Ambasadei si nu putem amplasa structuri acolo. Oricum sunt de acord ca ar trebui facut ceva, un loc de parcare ar fi bun. Pana atunci insa, avem si le spunem aplicantilor ca au la dispozitie cateva restaurante in mall-ul din apropriere si facem ce putem pentru a nu-i lasa sa astepte in strada”, a precizat Tyler Myson, consul general adjunct.

Vezi stirea pe HotNews.ro.

Dupa ce s-a terminat conferinta si am iesit din cladire, afara se stransesera peste 10 oameni, inclusiv copii. Si eu dar si o colega de la TVR am incercat sa luam niste declaratii sau reactii, dar acestia au zis ca nu vor sa fie filmati si nici nu vor sa faca declaratii. Unii dintre ei au spus insa ca venisera pentru vize.

Categorii:Politic, Pozele mele Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

