Prima pagină > Media > B1 TV mi-a furat stirea cu RCS-RDS care a finantat PNL cu 145.000 de lei la alegerile din 2014

B1 TV mi-a furat stirea cu RCS-RDS care a finantat PNL cu 145.000 de lei la alegerile din 2014

Informatia pe care am dat-o in urma cu o zi pe HotNews.ro privind faptul ca RCS&RDS a finantat PNL cu 145.000 de lei la alegerile europarlamentare si prezidentiale din 2014 a fost preluata azi, fara citarea sursei, de catre B1 TV. Asta arata datele din Monitorul Oficial’, sustine postul de televiziune. In realitate, datele din Monitorul Oficial aratau doar ca RCS&RDS a finantat PNL cu suma de 95.000 de lei. Vezi captura de ecran de mai jos:
RCS-RDS a finantat PNL

La suma de 145.000 de lei am ajuns constatand ca o alta firma care donase 50.000 de lei catre PNL, respectiv New Trend Media, avea acelasi sediu social cu RCS&RDS. Asa ca i-am cautat actionariatul la Registrul Comertului. Si acest lucru costa. Interogarea a aratat ca New Trend Media este detinuta de RCS&RDS (99,9%) si Integrasoft (1%). M-am intrebat apoi cine este in spatele Integrasoft. O alta interogare a Registrului Comertului, o alta suma extrasa din cont si raspunsul final: Integrasoft este detinuta integral de RCS&RDS.

Ce a facut B1 TV? A preluat informatia finala de pe HotNews.ro, a mai cosmetizat-o putin, a scos datele care aratau cum am ajuns la concluzia ca RCS&RDS a donat 145.000 de lei catre PNL si a prezentat ‘continutul final’ ca pe o informatie obtinuta de postul de televiziune. Fals si nedrept!

Categorii:Media Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

