Prima pagină > Politic > Cum era „insemnat” electoral orasul in care am votat: Ramnicu Sarat

Cum era „insemnat” electoral orasul in care am votat: Ramnicu Sarat

In turul doi al prezidentialelor, am votat in Ramnicu Sarat, un oras caruia i se mai spune si Ramnicu Sarac la cat de jalnic arata. Primarul, Viorel Holban, este unul dintre cei care au trecut de la PNL la PSD odata cu Ordonanța 55/2014, care da liber migratiei politice a alesilor locali. Omul este atat de destept incat si-a motivat public decizia astfel incat sa dea motive DNA sa ii faca o vizita – vezi ce scrie Opinia de Buzau.

In aceste conditii, nu este de mirare ca Ramnicu Sarat era rosu de afisele cu „Ponta presedinte”. Aproape toate birturile si magazinele din oras aveau in vitrine afise electorale cu Ponta. Intr-un singur birt am vazut un afis electoral si cu Iohannis.

Am votat cu fetele mele la sectia de votare numarul 88 din oras. Un fapt amuzant: Ana a intrat in cabina de vot cu Mara in brate si din greseala i-a aplicat stamila de vot pe geaca. Nu stim ce sa facem: S-o stergem sau nu?..:)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

