Prima pagină > Chestii > VIDEO Cum l-am facut pe vicepresedintele ASF sa-mi spuna ce venituri a avut in 2013

VIDEO Cum l-am facut pe vicepresedintele ASF sa-mi spuna ce venituri a avut in 2013


Pentru ca sunt „obraznic” ca jurnalist, mi-am permis sa-i adresez azi noului prim-vicepresedinte ASF, Cornel Coca Constantinescu, o intrebare care nu avea legatura cu evenimentul de presa la care am participat. Multumesc cu aceasta ocazie colegului Vitalie Cojocari, de la Pro TV, care m-a sustinut in demers. Coca Constantinescu nu a fost prea incantat ca de intrebare.

Asa am aflat ca si-a actualizat declaratia de avere cu veniturile salariale incasate in 2013.

Am consultat ulterior documentul si asa am aflat ca acesta a incasat in 2013 venituri brute de natura salariala de peste 1,01 milioane lei (aproape 230.000 de euro, adica aproape 20.000 de euro pe luna) ca vicepresedinte al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) si ulterior ca membru si consilier in conducerea Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF). Detalii pe HotNews.ro.

UPDATE:  B1 TV a preluat stirea de pe HotNews.ro si filmuletul de mai sus, pe care l-am realizat cu Galaxy S4 Mini

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

