Prima pagină > Telecom > Cum mi s-a cerut sa am „interventii pozitive” la conferinta Agenda Digitala 2014-2020

Cum mi s-a cerut sa am „interventii pozitive” la conferinta Agenda Digitala 2014-2020

CotoveleaEste campanie electorala si nimic nu m-a facut mai constient de lucrul asta decat conferinta de presa la care am asistat azi. La evenimentul Agenda Digitala 2014-2020 a participat ministrul Comunicatiilor, Razvan Cotovelea (PC), care in conferinta a anuntat ca doi jucatori internationali din IT se pregatesc sa intre pe piata din Romania si sa creeze 4500 de locuri de munca.

Dupa cateva ore de discursuri, moderatorul conferintei, Marius Bostan, Presedinte FNTM, a anuntat ca nu se primesc decat doua intrebari. Am ridicat repede mana, am primit microfonul si cand a auzit ca sunt ziarist, domnul Bostan m-a intrerupt.

„Cele doua intrebari se primesc numai de la participantii care au platit sa asiste la conferinta. Ziaristii vor avea ocazia ulterior sa-i adreseze intrebari ministrului. La pauza”, a spus Marius Bostan.

In poza, de la stanga la dreapta: Razvan Cotovelea, ministrul Comunicatiilor, Solomon Marcus, membru in Academia Romana si Marius Bostan, presedinte FNTM si moderatorul conferintei.

Evident ca dupa terminarea primei sesiuni, Razvan Cotovelea se grabea sa plece si putinii jurnalisti prezenti la eveniment (Agerpres, Radio Romania Actualitati, Bursa si Wall-Street.ro) au tabarat pe el pentru a scoate detalii legate de investitiile anuntate si alte subiecte IT la zi. Din fericire, asa pe fuga, Ministrul Cotovelea a raspuns tuturor intrebarilor, majoritatea puse de mine..:).

La putin timp dupa plecarea ministrului, una dintre PR-itele firmei Concord Communication care a organizat evenimentul, a venit sa ma roage ca daca mai intentionez sa am interventii in cadrul conferintei acestea sa fie pozitive. M-a asigurat ca in curand voi primi un mail cu un comunicat de presa cu principalele declaratii ale Ministrului.

Mi s-a urcat instant sangele la cap, i-am spus sa-si vada de treaba ei, sa se uite pe HotNews.ro ca am dat deja doua stiri – asa cum am invatat ca se dau stirile – nu pozitive sau negative, ci cu informatii si cu backgroundul aferent.

Dupa ce a vazut reactia mea, dudia a tinut sa-mi spuna ca si ea a fost ziarista si ca intelege, dar ca..Cand i-am taiat-o din nou, mi-a zis ca pot sa uit ceea ce mi-a cerut.

Ministrul Cotovelea a vrut in mod clar sa iasa cu mesaje care sa sustina campania electorala a sefului sau, adica a premierului si prezidentiabilului Victor Ponta.

Informatiile pe care le-am dat sunt urmatoarele:

1. UPDATE Razvan Cotovelea, ministrul Comunicatiilor: Un mare concern international va veni in 2015 in Romania si va crea 3000 de locuri de munca in domeniul IT/Un alt jucator IT de peste ocean ar putea crea alte 1500 de locuri de munca in Romania in 2015
2. Guvernul vrea sa permita discounturi financiare operatorilor telecom care investesc in retele de internet
3. In plina campanie electorala, Ministrul Razvan Cotovelea anunta ca salariile tuturor angajatilor Postei Romane vor creste incepand de luna viitoare
4. Guvernul are de platit 50 milioane de lei pe licente Microsoft in 2014/Cotovelea: Vom plati cand vor fi intrunite toate conditiile legale si procedurale
5. Ministrul Cotovelea, intrebat de Palatul Telefoanelor: Nu stiu daca va fi spatiu bugetar pentru achizitionarea acestui Palat, mai ales ca toata lumea isi pune problema ce va face cu el

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

