Prima pagină > Telecom > RCS&RDS vaneaza clientii altor operatori cu tablete Allview gratuite

RCS&RDS vaneaza clientii altor operatori cu tablete Allview gratuite

oferta RCSAm gasit saptamana trecuta in cutia postala oferta de abonare la serviciile RCS&RDS care promite tablete gratuite si televizoare Led Full HD. Pliantul promotional era numai cu oferta de televiziune digitala prin cablu – peste 100 de canale TV la tariful lunar de 29 lei (inclusiv TVA).

Dupa ce l-am sunat pe responsabilul de vanzari RCS&RDS, m-am mai desumflat. Am aflat ca se ofera tableta gratuita Allview doar daca te abonezi la minim 3 servicii pentru 2 ani: cablu TV digital (29 lei/luna), internet (29 lei/luna) si telefonie fixa (5,5 lei/luna). In total – 63,5 lei/luna timp de 2 ani.

Acesta mi-a mai spus ca ofera si tablete Samsung Galaxy Tab 3, Wi-FI sau 3G, dar pentru care trebuie sa platesti o rata de 15 lei si respectiv 20 lei pentru toata perioada contractuala.

In privinta televizoarelor, acesta mi-a spus ca pentru a primi un televizor LG sau Samsung, la reducere, trebuie sa te abonezi la minim 2 servicii – cablu digital si telefonie fixa – in total 34,5 lei/luna timp de 2 ani.

La acest pachet, pentru un televizor LG LED Full HD de 81 de cm trebuie sa platesti o rata lunara de 40 lei (100 lei in avans), iar pentru un televizor similar de la Samsung – o rata lunara de 50 lei (150 lei in avans) pentru 2 ani.

Nu am confirmata oficial de la RCS&RDS aceasta oferta, care, potrivit informatiilor din pliant, este valabila pana la 30.06.2014. Tot ce am scris este o parte din ceea ce mi-am notat in urma discutiei cu responsabilul de vanzari care si-a dat numarul de mobil in pliant.

M-am uitat fugitiv pe oferta rivalilor UPC si Romtelecom. Astfel, la UPC am descoperit pe site un pachet special cu 3 servicii (TV, internet si telefonie fixa) la tariful de 69 lei/luna timp de 2 ani, in care primele 6 luni ai o reducere tarifara – 37 lei/luna. La Romtelecom am gasit un pachet cu televiziune, internet si telefonie unde se ofera gratuit o tableta Samsung Galaxy Tab 3 – cel mai ieftin abonament este de 99,93 lei (inclusiv TVA) pentru 2 ani.

Categorii:Telecom Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

