Prima pagină > Telecom > Cum sunt vandute serviciile altor operatori telecom in reteaua Postei Romane..

Cum sunt vandute serviciile altor operatori telecom in reteaua Postei Romane..

Am intrat azi intr-unul dintre oficiile Postei Romane pentru a ridica doua plicuri. Pe unul dintre pereti atarna un dosar botit cu chilotei de plastic cu oferte ale operatorilor de telecomunicatii. Una scria pe coperta – „Preturile Vodafone, Cosmote si Suncard. Pentru consultare” – si alta gaseai in dosar: oferte Orange si Vodafone.

Daca as fi vrut sa cumpar ceva din oferta Orange si Vodafone afisata o puteam face la unul dintre ghiseele din incinta alaturata, mi-a zis unul dintre angajati, care m-a avertizat ca nu am voie sa fac poze.

Mi-am adus aminte ca in luna noiembrie 2013, Ion Smeeianu, directorul general al Postei Romane declara ca s-a renuntat la proiectul prin care Posta ar fi trebuit sa ofere servicii de telefonie mobila sub brand propriu prin reteaua Orange (MVNO) dar ca au gasit o solutie mai buna:

„Am fost in discutii cu un ofertant de retea (n.a cu Orange), din cauza intarzierilor privind inchiderea contarctuala si a tendintelor pietei am reanalizat acest tip de servicii si am considerat ca putem avea ceva mai bun – „ghiseul telecom”, un spatiu in unitatile postale in care se vor vinde orice servicii de telecom in regim obiectiv. Vom primi comision la vanzarea acestor servicii. Avem cereri din partea Romtelecom, se poarta discutii cu 2K Telekom si probabil de la Orange si Cosmote vom avea aceste solicitari”, a spus atunci Ion Smeeianu, directorul general al Postei Romane – vezi HotNews.ro.

Daca asa va arata si minunatul proiect „Ghiseul telecom”, compania asta va trece pe profit la Pastele cailor….

Categorii:Telecom Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

