Prima pagină > Personal, Religie > Dansand pe Aleluia

Dansand pe Aleluia

In jur de ora 18:00 la biserica romano-catolica din cartier se tine Liturghia. De doua zile, imediat dupa ce ne intoarcem de la cresa si vizitam locul de joaca, Mara imi face semn ca bate clopotul din curtea vecina.

-Bing-bang, tati?
-Daaaa!
-Vrei la bing-bang?
-Daaa!

Asa ca de doua seri intram periodic pentru cateva clipe in biserica. Parca in noua ani de teologie ortodoxa nu am intrat intr-o biserica catolica, cat am facut-o zilele astea. Am senzatia ca ne strecuram ca niste infractori. Picati in mijlocul slujbei, ramanem in spatele credinciosilor, fix pe culoarul central, intr-o incapere ridicata parca sa-l cuprinda pe Dumnezeu si nu pe cei 8-10 oameni rasfirati printre banci.

Dar se canta, se aude si o orga si asta este minunat. La cei doi ani si o luna, Marei ii place la nebunie sa cante si sa danseze. Asa ca incepe sa se legene si sa dea usor din cap. Mai ramane sa faca si o pirueta, dar simte ea ca ar fi ceva nepotrivit. Ieri seara dupa ce muzica s-a oprit, s-a asternut o liniste de mormant si cineva a inceput sa citeasca ceva din Vechiul Testament. M-am aplecat si i-am soptit Marei la ureche ca trebuie sa plecam.

Paaaaaaaa! a strigat cu putere Mara. Pa-pa-aaaaaaa!

O batrana s-a intors dintre banci si a zambit.

In seara asta am intrat iar. Se canta in cor A-le-lu-ia! A-le-lu-ia! A-le-lu-ia!. Totul acompaniat de orga. Regulamentar, Mara a inceput sa danseze. Si deodata se opreste muzica.

B’avooooo! striga Mara mea, batand din palme. B’avooooo!

Ramai interzis, nu-i asa?

Categorii:Personal, Religie Etichete:,
  1. 3 Martie 2014 la 7:39

    Seamana cu taticu…in tinerete:-)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

