Prima pagină > Asigurari > Am suparat pe cineva la AXA Romania?

Am suparat pe cineva la AXA Romania?

Astra preia AXA LifeFrancezii de la AXA au anuntat vineri ca au incheiat un acord cu Astra Asigurari pentru vanzarea operatiunilor de asigurari de viata si iesirea de pe piata din Romania. In mod ciudatnu am primit comunicatul de presa oficial, care inteleg ca la alti colegi a ajuns. Noroc ca am intrat mai pe seara pe Facebook, unde am aflat ca s-a facut un anunt oficial. Noroc si cu www.axa.com unde s-a postat comunicatul grupului francez.

M-am uitat in spam, m-am uitat in trash – nimic. Ultimul comunicat de presa AXA Romania pe care-l aveam pe mail era venit prin agentia de PR – Image PR, in februarie 2013. Inteleg ca si comunicatul AXA de astazi este tot de la Image PR.

Nu inteleg. Am asteptat toata ziua acest comunicat. De dimineata i-am trimis SMS sefei AXA Romania sa o intreb daca doreste sa comenteze informatiile ZF pe surse care dadeau tranzactia ca incheiata.

Pot intelege tacerea unui CEO. De ce nu am primit atunci comunicatul oficial? M-au sters din baza de date? Dar de ce ar face una ca asta?

Sa fie oare din cauza acestei declaratii?

„Nu am astfel de informatii. Este o speculatie a presei. ZF nu stie mai mult decat mine ca director general al AXA Asigurari”, a precizat pentru HotNews.ro Violeta Ciurel.

Violeta Ciurel, o doamna pe care o respect pentru profesionalismul ei, a facut aceasta declaratie intrebata fiind cum comenteaza informatiile pe surse din ZF ca grupul francez ar fi in negocieri finale cu Astra Asigurari, cel mai mare asigurator local, pentru vanzarea filialei din Romania.

Sper sincer sa nu fie nici o legatura. Nu ar fi corect.

Update: De dimineata am trimis un mail la Image PR, in incercarea de a afla ce s-a intamplat. Le-am dat si linkul la postarea de pe blog.

Explicatia primita este .. va las pe voi sa decideti:

Nu are in nici un caz legatura cu materialul pe care l-ati publicat
saptamana trecuta, din contra, am avut intentia sa va transmitem
comunicatul in mod prioritar, tocmai fiindca v-ati exprimat interesul fata
de acest subiect de zilele trecute. Din pacate insa, fiind presati de timp
aseara, am omis adresa dumneavoastra, din greseala.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

