Prima pagină > Personal, Telecom > Alo, biroul de presa de la Ministerul Muncii?

Alo, biroul de presa de la Ministerul Muncii?

mmuncii‘Imediat va fac legatura’, imi raspunde plictisita centralista, desi eu am sunat la numarul pentru relatii cu presa indicat pe site-ul Ministerului.
‘Alo?’, aud dupa putin timp la celalat capat al telefonului
‘Buna ziua’, zic. ‘Sunt Adrian Vasilache, de la HotNews.ro. Cu biroul de presa?’
‘Biroul de presa este alaturi’, imi raspunde vocea.
‘Domna, incerc de doua zile sa verific daca a ajuns o solicitare pe e-mail’.
‘Pe ce adresa ati trimis? Pe presa@mmuncii?’
‘Da’, zic.
‘Haideti ca ma duc la colega mea de alaturi, care monitorizeaza acest cont’.
‘Alo?’, aud din nou, o alta voce
‘Buna ziua..incerc sa aflu daca a ajuns un e-mail trimis acum doua zile. Adrian Vasilache, este numele meu, de la..
‘Da, este in lucru’, ma intrerupe vocea. ‘Veti primi un raspuns cat de repede posibil’.
‘Ce bine ca am aflat..:)

UPDATE: A venit si raspunsul, iar rezultatul este aici.

Categorii:Personal, Telecom Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

