Prima pagină > Chestii > Discutie cu tata, inainte de Romania-Grecia

Discutie cu tata, inainte de Romania-Grecia

Tata: Alo, Adi!
Eu: Da, tata. Sunteti bine?
Tata: Da. Tu ce faci?
Eu: Uite la munca.
Tata: De ce te-am sunat..Pe ce program e meciul?
Eu: Aoleu! Meciuul! Shit, s-a facut 7 seara si eu imi pierd timpul pe e-Monitor, gandesc eu. Stai ca ma uit pe net si-ti zic imediat. Pe Romania TV de la 21:45!
Tata: Unde?
Eu: RTV
Tata: TVR 1 sau 2?
Eu: Nu pe TVR. Pe RTV
Tata: Si asta ce e? Nu trebuia sa fie pe TVR sa-l vada toata lumea?
Eu: Ah..E mai complicat. Ca sa transmiti un meci trebuie sa platesti niste drepturi de difuzare si se pare ca TVR-ul nu s-a bagat. Dar stai linistit. Sigur ai si tu canalul asta. Romania TV, da? Cauta-l pe la programele de stiri. Vezi pe langa Realitatea TV..
Tata: Bine Adi. Merci! Hai ca ma descurc eu. Pa, sanatate. Salutari fetelor!

Nu i-am mai spus ca-l poate ‘vedea’ Live-Text si pe HotNews.ro..:)

Categorii:Chestii
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

