Prima pagină > Personal > Mami nu e!

Mami nu e!

S-a trezit. Mamiii!, scanceste Mara aratand cu degetul spre camera cealalta unde stie ea ca-i maica-sa.

Ana, ai dat de dracu!, imi spun.

Mami nu e, Mara. Suntem doar noi doi. Hai sa ascultam niste Pasarea Colibri si sa adormim, vrei?

Dar nu e chip. Mara urla cat o tin plamanii si deja ma astept sa aud dintr-o clipa intr-alta ‘o atentionare in calorifer’ de la vecinii de dedesubt.

Hai in brate si sa ne plimbam, tati, da? Stai ca te scap, mai pui! Nu te mai zvarcoli asa, nu ma crezi ca suntem doar noi doi?

Uite, deschidem usa la camera mamei sa vezi ca nu e!

Ano, imi pare rau, am facut ce am putut!

Apas clanta resemnat, aprind lumina si surpriza: nu e!

Bravo, Ano. Te-ai ascuns! Desteapta miscare!

Vezi, Mara? Ti-am spus eu?

Si uite-asa, ca prin minune, Mara a tacut. A lasat capul greu pe umarul meu stang, a mai zis o data ‘ata!’ dupa ce s-a terminat ‘Cardio’ de la Colibri si gata. A adormit!

Maro, draga, cred ca a venit vremea sa te intarcam!

Categorii:Personal Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

