Prima pagină > Telecom > Cica sa platesti online prin Ghiseul.ro…

Cica sa platesti online prin Ghiseul.ro…

plataOnlineAm citit de dimineata ca azi, 30 septembrie, e ultima zi cand se mai pot plati impozitele, fara sa fii penalizat. Am fost prins rau cu munca dar am stat linistit amintindu-mi ca pot plati taxele si impozitele online prin Ghiseul.ro.  Asa ca a venit seara, m-am asezat la calculator si surpriza!  Primaria sector 6 a blocat momentan platile fara autentificare.

Stiu ca exista si optiunea de plata cu autentificare, dar nu am avut timp sa ma duc la Primarie sa-mi iau datele de acces si nici Primaria nu s-a obosit sa-mi bata la usa pentru a-mi trimite aceste date. Am vazut ca unii primari isi fac si campanie legat de plata prin Ghiseul.ro. In sectorul 6 – pauza.

In 2012 am platit fara probleme impozitul la casa prin Ghiseul.ro, asa ca am dat o cautare pe blog sa vad daca am scris despre asta si sa fac link. Ei bine, da, am scris, numai ca dupa ce am platit, in iulie 2012, pentru a semnala ca Primaria sector 6 a blocat platile fara autentificare. Asta e! Am uitat, nu am verificat, platesc penalizare.

Ce nu inteleg eu este – de ce sa blochezi platile fara autentificare? Pentru cei care nu stiu asta inseamna sa platesti pe baza CNP-ului si a datelor de card bancar.

Categorii:Telecom Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

