Prima pagină > Personal, Pozele mele > Cu tortionarul Alexandru Visinescu in troleibuzul 69

Cu tortionarul Alexandru Visinescu in troleibuzul 69

visinescu1Un batran in putere, dar imbracat saracacios, cu o rafie in mana si o curea trecuta caraghios peste pantaloni. El sa fie, oare? Ce sa caute la Gara de Est tortionarul Alexandru Visinescu? Cum memoria vizuala nu mi-a jucat feste aproape niciodata, am inceput sa-l fotografiez. Face cu mana spre soferul microbuzului venit dinspre Buzau. Mosul isi uitase palaria in microbuz. Totul se leaga. Fostul comandant al penitenciarului Ramnicu Sarat, acuzat de omor deosebit de grav, este normal sa aiba vreo casa si pe undeva prin zona Buzaului. S-a intors deci in Bucuresti.
visinescu2Ne urcam amandoi in microbuzul 69. Imi pun sub un scaun pachetul cu bunatati trimis pe mirobuz de parintii mei si ma duc sa-l abordez pe mos.
visinescu3– ‘Buna ziua’, ii zic, „sunteti domnul Visinescu?”
– „Dar de ce? imi raspunde tortionarul, punandu-si mana parinteste pe umarul meu. „De ce?„, repeta el, si mi-e clar ca nu poate fi altcineva.
– „Semanati foarte mult cu domnul de la televizor. Parca si la vorba..”
– „Nici vorba„, mi-o scurteaza senin mosul si isi indrepata privirea in fata. „Nici vorba„, il aud repetand.
– „Bine”, ii zic si ma duc spre locul meu in troleibuz.
O doamna care a surprins probabil discutia, ma intreaba: „Ce zice? Nu recunoaste, nu-i asa?„, zambi femeia. „El e, dar nu vrea sa spuna..„,
adauga ea.

A coborat la Teatrul National.

Ce sa-l intrebi pe un astfel de om? Daca are pe constiinta oamenii pe care i-a omorat? Daca ii pare rau? Imi si imaginez raspunsul: „Nici vorba„…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

