Prima pagină > Telecom > Actionarii RCS&RDS au aprobat pe 7 mai 2013 contractarea a pana la 800 milioane euro. Pe 16 mai 2013..

Actionarii RCS&RDS au aprobat pe 7 mai 2013 contractarea a pana la 800 milioane euro. Pe 16 mai 2013..

sediuRCSActionarii RCS&RDS au aprobat pe 7 mai 2013 contractarea uneia sau a mai multor finantari de pana la 800 milioane euro pentru o durata care nu va depasi 10 ani, potrivit unui document din Monitorul Oficial. Astfel de finantari, se mai precizeaza in document, pot fi obtinute atat de la banci, institutii financiare, fonduri de investitii romanesti sau internationale (…) cat si prin intermediul pietelor internationale de capital, inclusiv, fara a se limita la emisiunea unor obligatiuni.

Referatul DNA din 31 mai 2013 arata ca directorul general al postului Antena 1 ar fi incercat sa-l santajeze pe Ioan Bendei, administratorul RCS&RDS amenintand ca poate periclita listarea pe bursa a companiei si atragerea de finantari printr-o ancheta jurnalistica.

Discutia ar fi avut loc pe 16 mai 2013:

Alexandrescu Sorin: Măi, omul lui Dumnezeu, asta dacă iese, crede-mă ce-ţi spun, în primul rând că vă …[foloseşte un cuvânt obscen]… listarea… Vă …[foloseşte un cuvânt obscen]… listarea asta, ce vreţi să faceţi voi cu fondurile, ţi-o spun clar! V-o …[foloseşte un cuvânt obscen]… total, deci, pe asta v-o …[foloseşte un cuvânt obscen]… total! Crede-mă că…
(Persoana santajata): Deci, ce muncesc acum toţi ăştia…
Alexandrescu Sorin: Deci, crede-mă ce-ţi spun, uită-te la mine ce-ţi zic! Eu am lucrat în piaţa de capital nouă ani de zile nu un an! Eu… jumătate dintre ăia la care umblaţi voi la Londra sunt oameni pe care eu îi cunosc! Eu am lucrat în industria asta.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

