Prima pagină > Pozele mele, Telecom > Ioan Bendei, in fata santajului Antena Group

Ioan Bendei, in fata santajului Antena Group

20130531-235948.jpg
Acesta este Ioan Bendei, administratorul RCS&RDS, care ar fi fost victima unui santaj al Antena Group. Poza de mai sus este facuta de mine anul trecut, la licitatia de telefonie mobila organizata de ANCOM, la care a participat si RCS&RDS.

Azi a aparut si referatul DNA in acest caz de santaj si am fost uluit de urmatoarele declaratii ale lui Bendei, amenintat ca ar fi dat mita lui Mitica Dragomir:

„Deci, rugămintea mea este: dacă, n-aveţi treabă cu mine, cu familia mea! (…) Vă daţi seama? Să fie eu luat şi ă, ă, blamat că dau mită, şpagă… Vă daţi seama în ce situaţie sunt? Toată cariera mea, tot munca mea de-o viaţă să fie ştirbită…[neinteligibil]…

(…): „Plec acuma în concediul ăsta, n-am fost niciodată, merg pe o croazieră, n-am mers în viaţa mea! Sunt, ştiţi cum sunt? Sunt terminat, sunt!…Terminat!

Via Gandul.info

Saracul bogat…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

