Prima pagină > Personal, Pozele mele > Victorie! Telefoanele la Shelter Security si la Primaria sector 6 au functionat!

Victorie! Telefoanele la Shelter Security si la Primaria sector 6 au functionat!

Va povesteam marti ca m-am luat de agentul de paza Shelter Security, care „freca menta” la locul de joaca de la scoala 197 (Drumul Taberei). Asta in conditiile in care in foisorul din fata cabinei lui era plin de cioburi de sticla, mucuri de tigara, seminte etc..Evident ca a doua zi, m-am dus din nou cu ‘agurida’ mea pe acolo sa se joace, iar situatia era mai rea. Intre timp aparusera si multe capace de Ursus.

Cum de paza era acelasi agent nesimtit, am pus mana pe telefon si am sunat la Shelter Security sa le spun ce pot vedea si singuri, daca vin la locul de joaca. Apoi am sunat la Primaria Sectorului 6, unde mi s-a precizat adresa de mail unde trebuie sa depun reclamatie.

Azi era curatenie luna in foisor. In rest, la fel. Mucuri de tigara, capace de Ursus, unul chiar langa tobogan (vedeti in poze). Mi-e greu sa cred ca totul a fost o intamplare.

Deci se poate.

Din pacate, bucuria mi-a fost umbrita de o bunica, care-si fuma linistita tigara in foisor, in timp ce nepotelul manca ceva in carut. Am albit cand am vazut cum si-a stins tigara cu piciorul si i-a facut apoi vant cum face cainele dupa ce-si face nevoile.

– Ma scuzati. Am vazut bine? Ati stins tigara acolo jos?
– Da, imi zice bunica si ii mai da un picior mucului.
– Era greu sa-l duceti la gunoi? Sunt zeci de tomberoane aici. Dupa aia ne plangem ca nu au copii unde sa se joace..

Moment in care „doamna” si-a indreptat nepasatoare privirile in alta parte. Si cum am vazut ca nu are nici un gand, am continuat:

– Sa va fie rusine! Nu aveti nici cei 7 ani de acasa!

Am luat-o in brate pe Mara si am plecat sa ne jucam la tobogan. Dupa ce ne-am indepartat, am vazut-o cum si-a luat tigara de acolo si a dus-o la cos. Din nou, se poate..

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

