Prima pagină > Personal > Eroare

Eroare

Un domn incaruntit, dar bine ‘pastrat’, pe la 50 de ani, isi scoate tableta. Sta langa geam in autobuz si din cand in cand mai arunca priviri tinerei de langa mine.
– ‘Nu-mi dau seama cine joaca in piesa asta de teatru. Nu vad prea bine’, spune el, indreptand zambitor ecranul tabletei catre tanara.
Ea se uita fix la el fara sa faca nimic.
El isi retrage tableta. Eu ma uit nedumerit la ea.
– ‘Cred ca mosul are probleme la acoperis’ imi zic.
– ‘Diana zicea sa nu merg la meci’ spune omul si boloborosind ceva despre ‘transpiratie’ mai arunca niste zambete catre tanara de langa mine, care de data asta a decis sa se uite absenta pe geam.
Mai ca-mi vine s-o intreb daca il stie de undeva pe ‘nesimtitul’ asta din fata ei. – ‘Ce tupeu si nerusinare au unii, frate! La varsta asta’ imi zic in sinea mea.
Autobuzul opreste. Usile se deschid. Imi iau sacosa dintre picioare si dau sa cobor.
– ‘Hai sa coboram! Am ajuns!’, spune tanara catre ‘nesimtitul’ din fata ei.

Categorii:Personal Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

