Prima pagină > Politic, Pozele mele > Minge si Baby TV

Minge si Baby TV

20130411-213558.jpgMara are ‘minge de minge’. Cum au copiii mari. Nu m-am putut abtine sa nu i-o cumpar azi, beat de mirosul pomilor infloriti din Moghioros sau pur si simplu inmuiat de privirile ei pofticioase.

Si pentru ca acum, cand scriu aceste randuri, ne-am retras in barlog si ne uitam la TV, tin sa felicit UPC-ul pentru ca a introdus in grila TV un post extraordinar pt. copii – Baby TV. Acum spre exemplu printre animalute si jucarii colorate, doi tineri la fel de draguti canta piese de Bach si Tchaikovsky. Am ramas fara cuvinte..:)

Categorii:Politic, Pozele mele Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

