Prima pagină > Personal > Vineri. Ora 16:00

Vineri. Ora 16:00

– Alo? Buna zi..
Agentul de p.., ma intrerupe vocea de la celalalt capat.
Nu inteleg foarte bine si continui.
– Buna ziua. Am sunat pentru ca am facut acum aproape un an o cerere pentru a-mi da copilul la una din cresele din Sectorul 6. Mi s-a spus ca voi fi sunat cand se vor elibera..
Tocmai de asta v-am spus ca sunt Agentul de PAZA, zise omul clar si apasat. Programul s-a terminat la 14:00. Sunati luni, dupa 8:30.

Categorii:Personal Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

