Prima pagină > Personal, Pozele mele > ‘Nu mai avem tensiune!’

‘Nu mai avem tensiune!’

Soferul a deschis usile din fata ale troleului 69 si-a aprins o tigara si a inceput sa vorbeasca cu ceilalti colegi de breasla. Dupa ceva vreme si-a adus aminte de calatori. „Nu mai avem tensiune! Daca vreti sa o luati pe jos, va deschid usile..”.

Am luat-o pe jos tarand prin zapada rafia plina cu soric si carne de purcelus, o gaina si ce altceva au mai gasit parintii mei dragi pe acasa.

Am ocolit Cotroceni-ul, am urcat pe la caminele de la Leu unde am petrecut doi ani din studentie si pana sa ajung la Apaca mai multe trolee ma depaseau deja.

Asa cum se intampla de cele mai multe ori, am urcat evident in acelasi troleu din care coborasem. Cu umarul aproape rupt sub greutatea darului primit de sarbatori, dar linistit ca mai este putin pana acasa.

Avem vin, dulciuri, bradut impodobit, carne, sorici si multa dragoste de impartasit. Sa vina Craciunul, deci!

Categorii:Personal, Pozele mele
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

