Prima pagină > Pozele mele > Mihai Sturzu, no comment..:)

Mihai Sturzu, no comment..:)

Categorii:Pozele mele
  1. 26 Noiembrie 2012 la 23:31

    Chiar mi-ar fi plăcut un „comment”.

    • 27 Noiembrie 2012 la 16:57

      @Florin – Nu am intentionat sa comentez ceva legat de Mihai Sturzu. Nici nu as avea ce, pentru e abia la inceput. M-a amuzat poza, atat. Nu-mi plac politicienii in general, dar sper ca prietenul tau sa vina cu initiative legislative interesante. Dupa cum vezi, inca mai sper ca vor veni oameni tineri care sa mai si faca ceva in tara asta. Probabil ca voi vota cu oricine altcineva numai sa nu-i mai vad la putere pe caraghiosii de Ponta si Antonescu. Multam de comentariu..:)

  2. Adyno
    27 Noiembrie 2012 la 0:18

    foarte tare! bravo lui… imi place de el ca e si simpatic si destept spre deosebire de mosul ala care candideaza cu el, de e tot un teatru

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

