Prima pagină > Pozele mele > Acum sa vad cine mai traverseaza nepermis..:)

Acum sa vad cine mai traverseaza nepermis..:)

Am prins rosu la semafor si desi pentru minute bune nu a trecut nici o masina, nimeni nu a miscat. M-am ofticat ca inaintea mea trecuse ‘o tipa faina’ care vorbea la telefon si care, desi retinuta de domnul politist, a scapat usor fara nici o sanctiune. Nu sunt ‘o tipa faina’ asa ca nu m-am riscat. Pentru cine nu stie, Politia Capitalei demareaza pana pe 30 septembrie o campanie pentru descurajarea traversarilor nepermise, iar amenzile care pot fi aplicate sunt cuprinse intre 140 lei si 210 lei.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

