Prima pagină > Personal > Dimineata cu tusituri

Dimineata cu tusituri

Pe la sapte luni, un copil descopera sunetele, iar pe cele de care se indragostesc le repeta intr-un fel care pe noi astia mari ar putea sa ne sperie. In dimneata asta, Mara servea cu noi micul dejun – banana, piersica si branza pasate. Ii dadeam usor cu lingurita cand la un moment dat s-a innecat si a tusit. Atat i-a trebuit. Pret de cateva minute nu a mai fost chip sa-i mai dau sa pape. Cum vedea ca ma apropii sa-i dau cum tusea. M-am speriat. I-am dat sa bea niste apa. Nici un efect.

‘Nu te panica. A descoperit tusitul’, mi-a zis Ana.

Am inceput sa tusesc si eu si Mara dupa mine razand in acelasi timp, apoi eu, apoi ea, apoi eu, apoi tot eu, tot eu, fara sa ma mai satur, desi nu mai primeam nici un raspuns.

„Am zis ca a descoperit tusitul, nu ca este papagal”, mi-a zambit Ana mea.

Categorii:Personal Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

