Prima pagină > Telecom > Doar clientii Romtelecom, NextGen si Cosmote vor mai putea accesa Dolce TV

Doar clientii Romtelecom, NextGen si Cosmote vor mai putea accesa Dolce TV

Incepand din luna august, conform unui anunt facut azi. Asa se explica faptul ca cine intra acum pe Dolce TV si are net de la alt operator mai poate vizualiza continutul doar pentru cateva minute, dupa care i se cere sa se autentifice. Inteleg ca este vorba de fidelizarea clientilor proprii. Si totusi, nu iti limitezi posibilitatea de a castiga mai multi utilizatori?

Cat succes a avut portalul asta de la lansarea din martie 2011 si pana acum?

Aproximativ doua milioane de utilizatori au accesat dolcetv.ro de la lansare, cu peste 100.000 de utilizatori inregistrati. Butonul Play a fost apasat de peste 20 de milioane de ori”‘, au declarat pentru HotNews.ro oficialii Romtelecom.

Nu stiu daca este de bine sau nu. Expertii in online sa judece. Stiu ca am intrat pe Dolce TV la inceput, cand s-a lansat. Si da, era k. Ma numar printre cei peste 100.000 de utilizatori inregistrati? Daca da, nu am intrat decat cateva zile.

Acum, cu stirea asta, am dat pe Seenow, o alta platforma de continut video pe internet (la liber vad ca nu mai este acum decat RTV). Am testat Seenow inclusiv de pe mobil si experienta a fost misto, mai ales cand ma aflam cu fetele mele in parc.

Problema principala cu platformele astea web este ca trebuie sa ai conexiune buna la internet. Mi s-a intamplat sa stau in pat sa ma uit de pe telefonul mobil pe Seenow la un film si sa raman doar cu sunetul si cu un ecran negru.

A doua problema, la fel de importanta, este continutul. Ce ti se ofera pe platformele astea? Canale TV, filme, documentare. Eu personal am incercat niste filme si m-au atras in special documentarele. 1 euro pe luna pentru documentarele de pe Seenow nu mi se pare mult.

Nu as da bani pentru canalele de stiri si nici pentru filme. Canalele TV au aplicatii gratuite pentru mobil – TVR Info, spre exemplu. Pentru filme, ai televizor, cinema si internet (nu mai zic de descarcarile ilegale). Cu alte cuvinte, cred ca trebuie sa vii cu un continut exclusiv. Cel putin asta m-a prins pe mine.

Marele avantaj ramane mobilitatea. Asa imi explic de ce Dolce TV a ales sa-si faca si aplicatie de mobil. Si totusi, daca mobilitatea asta este scumpa (nu oricine isi permite un smartphone sau o tableta) nu cred ca astfel de platforme web vor avea prea mare succes pe termen mediu.

Categorii:Telecom Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

