Prima pagină > Personal > Cand iertarea nu este de ajuns..

Cand iertarea nu este de ajuns..

Credeam ca ma cunosc. Obisnuiam sa cred ca nu sunt omul care sa tina suparare multa vreme. Asta pana cand am descoperit ca cineva pe care-l credeam prieten m-a mintit. Nu conteaza atat de mult cu ce. Cu lucruri pe care nu le zici chiar oricui. Important este ca pur si simplu nu ma asteptam. Ca eu mi-am deschis sufletul, crezand ca si celalalt face la fel.

A trecut mai bine de un an. Am zis ca trec mai departe, ca uit, ca nu e mare lucru. L-am iertat, mi-am zis. Ne mai intalnim, vorbim, mai aruncam si cate o gluma. Si totusi, nu mai e la fel. Increderea se castiga greu si se pierde al naibii de usor. Iar cand se pierde, se pare ca nu mai e cale de intoarcere.

Sau poate ca nu am iertat. Poate nici nu stiu sa iert..

Categorii:Personal Etichete:
  1. 25 Iulie 2012 la 13:31

    Cam asa-i. Increderea odata pierduta, pierduta ramane. Si eu functionez la fel.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

