Prima pagină > Personal, Pozele mele > Ana are Mara, la 7 luni

Ana are Mara, la 7 luni

Mara a implinit azi 7 luni. Spre rusinea mea nu am ajuns mai repede acasa pentru a sarbatori. Ana insa are grija de tot ceea ce imi scapa si a pregatit o surpriza – pepene galben cu inghetata, frisca si piersici. Divin.

Mi-am adus aminte de Vama Veche. Cand oare incetam sa-i mai spunem unui copil „La multi ani!” dupa fiecare luna?

  1. Raluca
    20 Iulie 2012 la 9:26

    Dupa un an. Ceea ce nu e neaparat un lucru bun, prilejurile de sarbatoare ar trebui sa fie mai multe, nu mai putine, pe masura ce trece timpul. Pina atunci (si de-atunci incolo) sa fie sanatoasa si la fel de vesela!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

