Prima pagină > Pozele mele > Cartea de vizita..

Cartea de vizita..

Am fost ieri la un eveniment ZTE. Chinezi. Multi. De fata era si Liu Qiwei, consilierul economic si comercial al Ambasadei Republicii Populare Chineze la Bucuresti. I-am cerut o carte de vizita si m-a busit rasul cand am vazut ce scria pe ea, mai ales ca nici nu-i retinusem numele. Din fericire pe verso era si varianta in engleza..:).

Categorii:Pozele mele Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

