Prima pagină > Personal > Amintirea unui accident..

Amintirea unui accident..

In 2006 as fi putut sa-mi pierd viata intr-un accident auto cumplit, de care justitia a hotarat ca s-a facut vinovat tatal meu, care era la volan. Este inutil sa va povestesc accidentul pentru ca nu-mi aduc aminte nimic. Medicii mi-au explicat ca de la impact, creierul s-a protejat. Sunt zile inainte si dupa accident pentru care nu am nici o amintire. M-am trezit pur si simplu in spital. Nu a existat nici un mort. Tatal meu a primit doi ani si 4 luni de inchisoare cu suspendare, iar cheltuielile de judecata au fost de zeci de milioane de lei.

Bine ca a avut asigurare pentru ca mai trebuia sa plateasca si sute de milioane de lei vechi reparatia bolidului BMW care a intrat in Dacia 1310, in care ne inghesuiam eu, sora-mea, mama si tatal meu. Nu mai zic de lunile petrecute in spital si nenumaratele operatii pe care le-am facut si pe care inca ar trebui sa le mai fac.

Mi-am adus aminte de toate aceste clipe cumplite azi, cand televiziunile au anuntat ca Serban Huidu, fostul realizator TV de la ‘Cronica Carcotasilor’ a fost condamnat la doi ani si sase luni de inchisoare cu suspendare, in urma unui accident in care si-au pierdut viata trei oameni. Rudele celor adormiti acuza ca nu este drept. Decizia instantei nu este definitiva, de parca ar mai putea exista vreodata un final dupa o tragedie.

L-am sunat azi pe tatal meu sa-l intreb de toate astea, pentru ca sunt clipe pe care incerc sa le uit.

„Lasa-ma mah Adi, in pace, ca nu vreau sa-mi mai amintesc”, mi-a raspuns.

Imi vine sa plang, abia acum cand scriu randurile astea, pentru ca mi-e rusine. Rusine ca l-am facut sa-si aduca aminte. Si nu a ucis pe nimeni.

Categorii:Personal Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

