Prima pagină > Personal > Ce ma sperie cel mai mult..

Ce ma sperie cel mai mult..

„Constat ca imbatranesc pe zi ce trece; un simptom neindoielnic este faptul ca nu ma mai intereseaza si nu ma mai surprind noutatile, si asta, poate, deoarece imi dau seama ca nimic din tot ce se ascunde in ele nu-i cu desavarsire nou, iar ele insesi nu sunt decat timide variatii” Jorge Luis BorgesCartea de nisip

M-am speriat de dimineata citind randurile astea in drum spre serviciu. Lucrez in presa. Sunt platit pentru a vedea si a transmite mai departe stiri. Cat mai bine si cat mai repede. Mi-am adus aminte de vorbele unui coleg de breasla mai experimentat la o conferinta de presa:

„Iar mah astia cu vaicarelile lor? M-am plictisit de moarte de ei. Mereu aceleasi chestii, in fiecare an. Am deja stirea pregatita. E aceeasi de anul trecut, doar o mai cosmetizez nitel”

Dupa ce am trecut la mustata pe langa moarte, batranetea mi se pare un fel de unitate de masura a vietii si nimic mai mult. Ce ma sperie insa cel mai mult este gandul ca as putea vreodata sa-mi pierd capacitatea de a ma mira..

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

