Prima pagină > Carti citite, Personal > Pentru Ana, cu incredere

Pentru Ana, cu incredere

Ce conteaza mai mult: Linia, capatul acesteia sau drumul pana acolo? Sunt intrebarile pe care mi le-am pus imediat cand am citit titlul cartii lui Petre Barbu: „Pana la capatul liniei”. Aceleasi intrebari razbat in fiecare povestire din aceasta carte, iar raspunsul, daca exista unul, ar trebui sa-l descoperim fiecare. „Doar atat te rog sa-mi scrii Petre: ‘Pentru Ana’, si este de ajuns”, ii zic, varandu-i sub privirile agitate prima pagina pentru un autograf.

La urma urmei, ea ma rugase sa fac tot posibilul sa ajung la lansarea cartii.

„Pentru Ana”, a scris repede Petre, a asteptat putin, a pus o virgula si a adaugat „cu incredere”. Abia acasa am realizat cat de mult inseamna aceste cuvinte.

Cumparati-o oameni buni, merita! Si daca nu v-am convins, cititi acest text. Cine este tata de fetita sigur va intelege..:)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

