Prima pagină > Telecom > Declaratia de avere a lui Dan Nica la data de 15 mai 2012

Declaratia de avere a lui Dan Nica la data de 15 mai 2012

Pentru ca am vazut ca au avut loc recent actualizari ale declaratiilor de avere, am zis sa vad daca si Dan Nica, noul ministru al Comunicatiilor (MCSI) a facut ceva schimbari. O idee creata, evident, care m-a demoralizat putin, gandindu-ma la ce ‘crestere’ spectaculoasa au avut veniturile mele si ale multora in ultimii ani. Nu am vazut schimbari deosebite. Mi-a atras insa atentia ceva: cresterea veniturilor ca deputat in 2011 fata de 2010.

Indemnizatia de deputat pe 2011 s-a ridicat la 62.724 lei (conform declaratiei de avere semnata pe 15 mai 2012), fata de 51.622 lei in anul 2010 (conform declaratiei de avere semnata pe 15 iunie 2011).

Categorii:Telecom Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

