Prima pagină > Personal > Un franc..

Un franc..

Ati fost raportat la Biroul de Credit! Pentru a evita consecintele, achitati suma de (…) aferenta creditului dvs..etc

Pai de ce doamna?„, spun la telefon, „abia ce am platit rata de dimineata. Am intarziat vreo 4-5 zile dar am platit. La fel ca si luna trecuta. Se aduna zilele astea sau cum?„.

„Aveati un rest de plata din luna mai, iar azi s-au facut 35 de zile. Sistemul v-a raportat automat la Biroul de Credit”, imi spune vocea de la celalalt capat. „Daca ati fi avut pana in 29 de zile, ati fi primit un SMS in care ati fi fost atentionat ca ‘veti fi raportat’ daca nu platiti”.

Dar nu am primit nici un astfel de mesaj de atentionare, ci doar pe acesta. In plus, de fiecare data cand vin si platesc las mereu mai mult, pentru ca mereu suma e cu virgula. De unde restul asta? Si de ce nu mi-a zis nimic doamna de la banca? Auziti, pana la urma despre ce suma restanta vorbim?

„Un franc”, imi raspunde vocea. „Stati linistit ca s-a trimis automat si fiind vorba despre o suma atat de mica nu veti avea probleme sa mai luati un credit”.

In gandul meu: Uite chiar ma grabeam sa mai iau unul. Fix de la voi..:)

Categorii:Personal Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

