Prima pagină > Personal > Ca o partida de sex nereusita

Ca o partida de sex nereusita

Dupa ploaie, la Universitate miroase a dude si a gainat inmuiat. E bine ca ploua, nu si ca trebuie sa fac o vizita la banca. La Bancpost nu am o problema cu platitul ratei ci cu oamenii care lucreaza acolo. Spatiul este stramt si aerul aproape irespirabil.

Sunt doar doua doamne care se ocupa de casierie. Am ajuns pe la 10:05 si in fata mea, la una din case era o doamna care tot facea glume cu casierita.

Dau sa ma apropii de cealalta casa dar doamna de la ghiseu imi arata un batran care sta pe scaun:

Lucrez ceva pentru domnul si cand termin va rezolv si pe d-voastra.

Dupa ceva vreme doamna a terminat cu batranul, fara sa se fi eliberat celalalt ghiseu. Batranul mai face doua glumite si ma strecor. Nici nu apuc bine sa scot toate hartoagele de plata ca apare o batrana. Fusese sunata ca din greseala a plecat cu o hartie care trebuia sa ramana la banca. Greseala era a femeii de la casa.

Ma scuzati, imi spune femeia, ma duc sa fac o copie si vin imediat.

Termina si cu batrana. Pe spate simt cum mi se prelinge lenes o picatura de sudoare.

Stiti cat aveti de platit?, ma intreaba.

„Pai nu va arata doamna in sistem? Nu stiu exact, nu am mai primit SMS-ul de la banca.

„Stati ca verific imediat, nu ne arata automat”, imi spune femeia.

Tocmai ce numara agale banii cand apare o blonda, cu nu stiu ce plata urgenta de facut.

„Doamna”, zic, ‘ma scuzati dar faceam si eu o plata aici’.

„Ah..ma scuzati. Hai fa operatiunea ii zice blonda femeii”, dupa care o mai intrerupe de vreo doua ori cu intrebari.

Ma uit la ceas. Este 10:30. Femeia imi intinde chitanta, ii semnez, isi ia hartia care-i trebuie dupa care isi arunca ochii in monitor aiurea, fara sa mai zica nimic..Ea si-a facut treaba, eu am platit. Ce vrei mai mult?!

Categorii:Personal Etichete:, ,
  1. 14 Iunie 2012 la 11:26

    Nu mai bine platesti frumos de acasa din fata calaculatorului? Cred ca se poate chiar si la ei.

    • 14 Iunie 2012 la 14:07

      @Zoltan: Da, esti al doilea pe ziua de azi care-mi spune asta. Este clar ca trebuie sa fac ceva daca vreau sa nu raman nesatisfacut..:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

