Prima pagină > Personal, Pozele mele > ‘Internet wireless gratuit pentru toti locuitorii sectorului 6 din Bucuresti pana la 1 septembrie 2012’ Cine poate crede asta?

‘Internet wireless gratuit pentru toti locuitorii sectorului 6 din Bucuresti pana la 1 septembrie 2012’ Cine poate crede asta?

Stiu cel putin 3 parcuri/zone verzi din Drumul Taberei foarte apropiate una de cealalta, unde sunt puncte Wi-Fi prin care internetul poate fi accesat gratuit, evident daca ai si un terminal adecvat. Un lucru bun util. Primarul Cristian Poteras promite ca pana la 1 septembrie 2012 toate retelele publice Wi-Fi disponibile in majoritatea parcurilor din sector vor fi extinse a.i. toti cei care locuiesc in sector sa aiba internet gratuit. Inclin sa cred ca e doar o minciuna electorala.

Pe ce ma bazez? Acelasi Poteras promite sa reabiliteze gratuit toate blocurile din sector. Am dat si eu cu subsemnatul pentru reabilitarea termica a blocului meu, dar nu imi fac mari sperante. Un domn administrator de la un bloc vecin spunea ca ei au facut cerere in urma cu 3 ani si nici pana azi nu au inceput lucrarile.

Nu-mi place politica, nu ma intereseaza politicienii dar am si eu o curiozitate: Pentru derapajele TV exista CNA, pentru abuzul de pozitie dominanta exista Consiliul Concurentei si asa mai departe dar pe oamenii astia ii pedepseste/sanctioneaza cineva (altii decat alegatorii) daca se dovedeste ca au mintit in campanie?

  1. roxana n
    1 Iunie 2012 la 16:18

    eu tind sa cred ca este adevarat ceea ce zice Poteras. In unele locuri deja exista wirless gratuit si domnul Poteras vrea sa modernizeze cat se poate sectorul. Felicitari

  2. filip
    2 Iunie 2012 la 0:41

    in toate capitalele europene exista acest beneficiu, iar Poteras nu face decat sa modernizeze sectorul, bravo

  3. 2 Iunie 2012 la 22:28

    @roxana si @filip: inteleg ca sunteti ‘fani’ Poteras. Mai cititi o data mesajul de pe ‘fluturas’. Veti vedea ca spune ca asigura internet gratuit pt toti cei din sectorul 6 ‘pana la 1 septembrie 2012’. Asta nu inseamna ca veti avea si dupa. Si el ca si Silviu Prigoana (cu al sau ‘transport public gratuit’ fara sa spuna la ce anume se refera) mizeaza pe mesaje ambigue care te fac sa crezi ceva desi nu zice deloc acel lucru. Nu ar fi rau sa mai deschideti ochii putin..:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

