Prima pagină > Personal > O fuga prin ploaie..

O fuga prin ploaie..

Stateam acum pe seara la birou, ma uitam la norii intunecati de afara si nu stiam cum sa fac sa ajung mai repede acasa. ‘Daca mai stai mult, nu o sa mai gasesti deschis la Georgi! Vreau o prajituraaa! Excelent sau Foret Noir. Si sa nu uiti nici de dischete pentru sani’, imi zice Ana la telefon. Asa ca am zbughit-o prin ploaie, fara umbrela. M-am udat putin dar la Eroilor era asa un aer curat incat parca imi venea sa stau sa adun niste corcoduse din pomul ala chiar de langa statia de metrou.

Si am ajuns in Drumul Taberei. Ploaia nu se oprise, iar la Georgi tocmai se inchisese. Vanzatoarele strangeau prajiturele si painea de pe rafturi. Am impreunat mainile a rugaciune si le-am facut semn fetelor prin geam ca vreau o prajitura. Mi-au zambit si mi-au dat drumul.

„Un Excelent sau un Foret Noir pentru sotie”, spun.

‘Bun, avem Foret Noir. E insarcinata’?

‘A nascut recent’, spun. Am platit si am multumit frumos.

Mai ramanea sa iau dischete. Avem doua farmacii in zona. Ma duc la prima, abia mai palpaia o lumina si o farmacista socotea ceva cu privirea in jos. Programul se incheia la ora 21.00. Exact cat indicau si limbile ceasului. Din fericire la a doua farmacie era deschis. Una dintre farmaciste m-a recunoscut si m-a intrebat ce mai face fetita.

‘Merge pe sase luni’, i-am raspuns, dar intrebarea a fost atat de sincera incat am scos iPhone-ul si i-am arat-o pe ‘Agurida’.

Am ajuns intr-un tarziu acasa ud, ce-i drept, dar rasplata a fost pe masura – o supa de galuste si o friptura cu cartofi si o salata de varza.

Categorii:Personal Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

