Prima pagină > Personal, Pozele mele > Multumim SMURD!

Multumim SMURD!

Asta au murmurat toti, dupa ce medicii SMURD l-au ridicat pe batranul cazut pe caldaramul umed din Drumul Taberei. Am sunat la 112, cum o mai facuse inaintea mea o doamna si, in mai putin de 10 minute, salvarea a venit.

La telefon am fost intrebat daca omul este beat. „Doamna, miroase urat dar nu a alcool si are langa el o punga cu mere si rosii”, i-am zis. Diagnosticul dat de medicii care l-au ridicat pe batran? AVC (atac vascular cerebral).

Categorii:Personal, Pozele mele Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

