Prima pagină > Personal, Pozele mele > Ghidusii fara expeditor..

Ghidusii fara expeditor..

Această prezentare necesită JavaScript.

Ieri am primit un pachet de plastilina, de la un expeditor neprecizat. Inteleg din discutiile de pe Facebook ca si Dan Dragomir ar fi fost „lovit” cu acelasi cadou. Cica si altii. Nu era indicat ce-i drept pentru copii sub 3 ani. Ma incadram cu alte cuvinte, dar l-am dat unei colege care are un copil mai tanar decat cel din mine. Azi am primit un plic pe care scrie Fragil. Inauntru o bila de plastic si o pelerina de ploaie cu mesajul : „bucura-te si de zilele ploioase..:)”. M-am bucurat si s-a si ras de mine. Dupa culorile micului cadou deja intuiesc cam cine se tine de aceasta ghidusie..

Categorii:Personal, Pozele mele
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

