Prima pagină > Personal, Pozele mele, Telecom > Wi-Fi, Facebook, Youtube si o banca intr-un parc

Wi-Fi, Facebook, Youtube si o banca intr-un parc

Dincolo de spaima ca ni se colecteaza date, ca suntem urmariti si ca nu mai avem intimitate, hai sa vedem si partea plina a paharului. Inainte de a iesi azi cu Ana si cu Mara in parc, am postat pe Facebook o melodie geniala al carei clip video era pe Youtube – Gotye: Somebody that I used to know”.

Putin mai tarziu, am ajuns in parc. Fiindca in zona aveam un hotspot WiFi, m-am conectat gratuit la internet de pe smartphone, iar pe Facebook, doi prieteni imi semnalau deja ca ar trebui sa vad si acest cover la melodia de mai sus. Fantastice ambele piese. Multumim, prieteni.

Data viitoare mi-am propus sa folosesc Skype pentru un video call in Malaezia. Sa vada si cei de acolo ce zapada avem noi aici in Romania si mai ales s-o vada pe mica „agurida”…:)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

