Prima pagină > Personal > Toate se intampla cu un sens?

Toate se intampla cu un sens?

Imediat ce am iesit din cladirea de pe Calea Victoriei, bucuros ca plec mai repede de la munca si ca vine weekend-ul, m-am intalnit cu un prieten a carui sotie tocmai nascuse. „Daca ma astepti putin, las concediul asta medical si mergem impreuna”, mi-a zis. Imediat mi-am adus aminte ca si mie imi daduse Ana de dimineata aceleasi hartii sa le prezint la birou, hartii pe care le-am varat intr-o agenda si de care, evident, uitasem.

O ora mai tarziu, intrat in minimarket sa fac cumparaturile stabilite cu putin timp inainte prin telefon cu Ana mea, alt moment similar. „Eugene, nu lua bananele alea ca nu-mi place cum arata”, zise o doamna langa mine. Imediat mi-am adus aminte ca trebuie sa iau si eugenii, de care ati ghicit, uitasem.

Da, eu inclin sa cred ca toate se intampla cu un sens.

Si nu e de la faptul ca l-as fi citit candva pe Paulo Coelho. Nici de la anii de teologie. Pur si simplu, nu gasesc alta explicatie pentru astfel de momente…

Categorii:Personal Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

