Prima pagină > Personal > Cum m-am transformat in Petrisor Obae..

Cum m-am transformat in Petrisor Obae..

Aplicatia Facebook de mobil pentru iPhone 4S imi joaca feste. Azi spre exemplu, poza de profil la aproape tot ce am postat este a altcuiva – in cazul asta a lui Petrisor Obae (paginademedia.ro). Ce sa zic?! Sunt norat si.. bine ca apare poza unui barbat..:))

Nu este prima data cand mi se intampla. Ultima oara a trebuit sa dezinstalez aplicatia si apoi sa o reinstalez. Este vreo alta solutie?

Categorii:Personal Etichete:, ,
  1. 23 Ianuarie 2012 la 21:30

    Da, exista o alta solutie. Just accept your alter-egos. Let ‘em grow.

  2. 24 Ianuarie 2012 la 12:24

    da, treci pe android

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

