Prima pagină > Personal > „Serviciul vostru este scoala si temele!”

„Serviciul vostru este scoala si temele!”

Sunt zeci de ani de cand nu am mai intrat intr-o sala de cursuri dintr-o scoala primara. Am ajuns primul astazi in sala in care urma sa aiba loc sedinta de proprietari a blocului.

O senzatie ciudata m-a cuprins privind catedra ce domnea in fata clasei si care odinioara imi provoca fiori. M-am dus sa ma asez in ultima banca, ocazie pe care nu am avut-o niciodata in anii de scoala. Din cauza staturii mele „impunatoare” mereu am avut locul rezervat in prima banca, in linia intai cum imi placea sa-i spun.

Un aer statut si intepator atarna prizonier in incapere. Am deschis o fereastra.

Mi-am trecut degetele peste o banca, m-am uitat putin la afisele de pe pereti cu tabla inmultirii si mi-am reluat locul in prima banca. Este mai bine asa. Sunt mai aproape de informatie si de usa in caz ca vreau sa plec. Nici nu mai sunt baietandrul temator de acum cativa ani.

Apoi am inceput sa citesc din sfaturile lipite pe tabla privind modul cum trebuie facute lectiile:

„Si nu uitati:

  • Serviciul vostru este scoala si temele!
  • Parintii vostri fac acest lucru in fiecare zi!
  • Aveti indatoriri, cum au si ei!
  • Rasplatiti-i cu note bune!”.

Doamna invatatoare, vedeti ca ati facut o greseala gramaticala. Iar legat de serviciu, amintiti-va: Parintii incearca sa uite „acest lucru” in fiecare zi!.

Categorii:Personal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

